תעשיית ייצוא הבריאות והיופי הישראלית

אמנם נראה שעד גילוי מאגרי הגז העצומים בים התיכון לישראל לא היו משאבי טבע אמיתיים ורציניים כמו נפט או יהלומים אך זה לא בדיוק נכון. מאז הקמתה לישראל היתה גישה לים המלח, משאב אדיר וייחודי בכל הקשור לבריאות וליופי עוד מימי קליאופטרה. המינרלים הייחודיים, המלחים, הבוץ השחור של ים המלח ידועים בכל העולם ביכולתם לנקות, לחדש ולהבריא תאי עור בצורה טבעית באמצעות גירוי לסירקולציה והתחדשות

פרט לים המלח כמשאב בריאותי מרשים, ניחנה ישראל עם האקלים הים תיכוני שלה גם בצמחייה מקומית של צמחים ועשבים טבעיים עם יכולות ריפוי מהמובילות בעולם הצומח. הסיבה לכך היא האקלים החם והשמשי שבישראל לצד טכנולוגיה מתקדמת בחקלאות ורפואה המאפשרות להפיק את המירב ממשאבים אלו. פרט לים המלח ולצמחייה אפשר לציין משאב נוסף שרבים יראו בו חיסרון והוא השמש הקופחת והחמה במשך מרבית ימי השנה בישראל – שמש שמזיקה לעור וחייבה חברות ישראליות לפתח פיתוחים להגנה על העור ולשמור עליו מהזדקנות בשל השפעות קרני השמש.

מה הופך את המחקר בישראל למתקדם כל כך? אמנה מספר סיבות ובראשון שיטות ייצור מתקדמות השואפות לעמוד בחזית הטכנולוגיה המדעית הקיימת, מעבדות מתקדמות, סטנדרטים גבוהים מאוד בכל הקשור לייצור ידע מדעי ושימושיו, היכולת להפיק מגוון מוצרים שימושיים מידע נתון ותשתית המאפשרת ייצור תעשייתי והנעתו אל השוק הפתוח. בין החברות שמפיקות מוצרים מים המלח ניתן למצוא חברות המתמחות במוצרי עור חדשניים המביאים את תאי עור למיצוי מושלם של הפוטנציאל שלהם וכן גם מוצרים לשיער הגורמים לשיער להתחדש ולנצוץ מרוב בריאות. מוצרים הקשורים בשם של ים המלח מחוייבים לרמה הגבוהה ביותר ולכן מביאים ליצירת סטנדרטים גבוהים. חלק מהחברות כגון אהבה קשורות קשר ישיר למחקר אקדמי בתחומי ההתמחות שלהן כגון התחדשות העור מה שמביא ללולאת משוב בין התעשייה למחקר האקדמי וחוזר חלילה עם מוצרים חדשניים כגון מסכה לפנים או שמפו ללא מלחים ועוד, בתהליך מעגלי שכולם מרוויחים ממנו ובראשם הצרכנים הסופיים.

אל לנו להפחית גם בחשיבות השיווק של המוצרים הללו מרשתות הפצה מתוחכמות וגלובליות ועד המיתוג כטיפול ספא מושלם או נגיעה מסודות הטבע המגיעים בתוך קופסה או שפופרת אל הבית של הצרכן ולשימושו בזמן ובמוקם הנוחים עבורו.

סגור לתגובות.