שימוש בהתראות SMS בתקשורת עם לקוחות

במאמר זה נכסה את שלושת השימושים העיקריים בערוץ הסמס לקשר עם לקוחות באמצעות התראות. כדי לעשות שימוש מושכל בסמס לקשר עם הלקוחות שלך אז תצטרך להבין כיצד הם משתמשים בערוצי התקשורת השונים ומהו המקום של SMS בתוכם, אתה תצטרך לבצע אופטימיזציה לכל שליחת כמות הודעות לרשומה מסויימת של לקוחותייך ובכך תוכל לאפשר ללקוחותייך לקבל את התועלת המירבית מהתקשורת איתך.

השימוש הראשון הוא מה שמכונה חדשות מתפרצות – כלומר יש לך הודעה שמאוד כדאי ללקוחות לקרוא, משהו חדש ומיידי. כדאי מאוד לשאול את עצמך – מהו הערך ללקוחות שלי בהודעה הזו? האם יש בה מידע מועיל? האם יש בה קריאה לפעולה?חנות בגדים לדוגמא יכולה לשלוח ללקוחותיה משהו כמו "מחר יהיה קרוב למינוס 4 מעלות בעיר, קנו את קולקציית החורף, עכשיו 20% הנחה בקישור הזה" שימו לכך שיש בהודעה גם מידע וגם קריאה לפעולה

השימוש השני הוא התראות של מצבי חירום. התראה כזו ניתן לשלוח רק במצבי חירום אמיתיים כגון שיטפון, שריפה, פיגוע טרור וכדומה – חשוב מאוד לא לעשות שימוש לרעה באמצעי הזה. לדוגמא ספק של פתרונות אבטחה יכול לעשות שימוש בהתראות כאלו כדי לספר על שירותים או פתרונות לקהילה שלו ומה קורה איתם ואז אפשר לייצר הודעה כמו שימו לב! תוכנת האבטחה שלנו נפרצה היום בשעה 14:53, שום מידע אישי לא נגנב או עמד בסיכון, התוכנה תחזור לשימוש בשעה 19:32, קיראו עוד"

השימוש השלישי הוא מעורבות אמיתית באמצעות אירועים כלומר ליצור אירועים או נקודות בזמן שמאפשרות לאוהדים ולקוחות לחזור וליצור קשר עם המותג שלך. תחשבו על טקסים של דת שמאפשרים למאמינים להיפגש יחד באותה נקודה בזמן ואולי אפילו במרחב שיוצרת קשר ומעורבות חוזרת בכל נקודה ונקודה ואז אפשר לעושת שימוש בהתראות SMS גם כדי להודיע וגם כדי לתזכר רשומות שונות של לוקחות לגבי אירועים שונים. כמו כן אפשר לעשות שימוש באירועים כדי לאסוף אנשים נוספים אל הרשומות הקיימות ובכך להגדיל את הרשומות. חנות למוצרי בעלי חיים יכולה לדוגמה ליצור הודעה המבוססת על אירוע באופן הבא: "יום שישי לכלבי רועי גרמני, בשישי הזה תתקיים הרצאה על טעויות באימון של רועים גרמניים וכן תתאפשר הנחה של 15% על מוצרים לכלבי רועי גרמני בחנות, לפרטים נוספים"

שלושת סוגי ההתראות האלו אמורות לסייע לך לעשות שימוש מושכל בהודעות SMS במערך הקשר הרב ערוצי שלך עם לקוחותייך.

סגור לתגובות.