ריכוז : איך זה עובד, התוצאה , עקרונות טכניים

איך זה עובד?

  1. ששרות שיחה חוזרת Back Up Call קולט את כל השיחות הטלפון אשר לא נענו בבית העסק.
  2. גם אם לך זמן או יכולת לענות עכשיו , יש לך שירות אוטומטי שאוגר את הנתונים וזוכר בשבילך
  3. חייגן אוטומטי מוודא שתחזור לכל לקוח. בכפוף להגדרות זמן וכללים עסקיים שנקבעו מראש.
  4. החייגן מבצע חיבור אוטומטי בין נציג בית העסק ללקוח שהתקשר עד שהלקוח נענה וקיבל שירות.
  5. השירות פשוט לשימוש, אינו דורש התקנה ונוח לתפעול

 

התוצאה:

  1. 100% מענה לכול מתקשר.
  2. עם backup call לא תצטרך יותר תא קולי, ניהול רשימות ותזכורות על דף
  3. אחוז גבוה של סגירת עסקאות. ROI מקסימאלי
  4. ניהול פעילות קמפיין מכירות, חכם, יעיל וחסכוני.
  5. דוחות פעילות ודוחות מנהל בזמן אמת.

 

עקרונות טכניים של Back Up Call

  • א. ניהול של כל הפניות – רישום שיחות מלא בפורטל ניהול אינטרנטי וידידותי, המאפשר יצירת דוחות מפורטים
  • ב. עדכון אוטומטי על סטטוס טיפול – הודעות SMSללקוח בהתאם למצב הטיפול בפנייה.
  • ג. דיווחים "בדחיפה" – משלוח יזום של SMS ו/או דוא"ל על פעילות המוגדרת כחריגה.
  • ד. חיבור לכל טלפון / מרכזיה– המערכת מתחברת לטלפון נייח, למרכזיה או נייד בקלות.
  • ה. לא תלויים בעובדים – חייגן אוטומטי שלא מפסיק להתקשר לנציג עד שכל הפניות נענו.

סגור לתגובות.