הפתרון שירות שיחה חוזרת

איך אנחנו מגדילים רווחיות על ידי שירות שיחה חוזרת מסוג Back UP Call ?
הדרך היעילה והמוכחת הינה לא לפספס אף שיחת לקוח .
נשמע מוזר ? טריקי ?
לא ברור איך נוכל לענות לכל שיחות הטלפון ? , שלא לדבר על לחזור לכל הלקוחות ?
זה מציאותי ?  כן!!!
הפתרון פשוט ומאוד מציאותי. ומתבסס על יכולת בסיסית הנתמכת על ידי כל סוגי תקשורת טלפונית הקיימת היום . יכולת של הגדרת "עקוב אחרי בתפוס ובאין מענה"
ניתן להגדיר על כל מערכת טלפונית הגדרה/תיכנות של "עקוב אחרי בתפוס ובאין מענה"
על קווי בזק ישירים או על מרכזיה מכל סוג שהוא בין אם זו  מרכזיה מקומית או בענן, אפילו על טלפון סלולרי ניתן להגדיר עקוב אחרי בתפוס ובאין מענה.
לסיכום כל עסק יכול להגדיר במערכת הטלפונים שיש לו הגדרה/תיכנות של "עקוב אחרי בתפוס ובאין מענה".

bהוג להגדיר עקוב אחרי באין מענה לאחר כ- 5 צילצולים שזה בערך 30 שניות .
שירות שיחה חוזרת כולל  3 שלבים .

  1. קליטת בקשת הלקוח לשירות שיחה חוזרת
  2. איתור נציג שרות / לקוח פנוי
  3. חיבור הלקוח לנציג והשלמת שרות שיחה חוזרת

לסיכום :

הגדלת רווחיות ע"י שירות שמבטיח שאף שיחה לא הולכת לאיבוד מבוססת על פתרון טכנולוגי.
הפתרון הטכנולוגי מחלק את הטיפול בשיחות שלא נענות ל- 3 שלבים
התוצאה צריכה להיות חיבור כל שיחה שלא נענתה לנציג שירות מתאים

 

סגור לתגובות.