איך להרוויח יותר מהעסק שלך ?

הדרישה הבסיסית מכל עסק הינה להיות רווחי.
אפשר להסכים בקלות כי בעלי העסק אשר משקיעים זמן, מרץ, כשרון מצפים להתפרנס בכבוד מהעסק.
יש הסכמה גורפת כי הגדלת רווחיות רצויה ותתקבל בברכה בכל עסק.
איך ניתן להגדיל רווחיות עבור כמעט כל פעילות עסקית ?
האם יש פתרון שיאפשר הגדלת רווחיות:
בלי לצלול לעומק לתחום פעילות העסק?
מבלי להבין את מגבלות התחום, מבלי להבין את התחרותיות וכד'.
אנו טוענים שכן.
אנו מאמינים שניתן להגדיל רווחיות ללפחות 7 מכל 10 פעילויות עסקיות.
הגדלת רווחיות ל- 70% אחוז מהפעילויות העסקיות אינה עניין של מה בכך ?
מה הקאץ? , איפה המלכודת ישאל הישראלי המצוי ובצדק רב לטעמנו.

 

 

 

 

התשובה תמונה, בהיבט תפעולי מהותי ועקרוני אותו אנו מציעים לשפר ע"י טכנולוגיה קיימת וזמינה לכל בית עסק.
אנו מדברים על – לא לאבד אף שיחת לקוח .
עסקים משקיעים משאבים וממון רב  בכח אדם , מערכות טלפוניה , מערכות CRM אך עדיין נמצאים באפלה.
לא ממש יודעים אם פספסו שיחות של לקוח.
ואם יודעים שפספסו שיחות לא יודעים למי לחזור, או לא יודעים לאכוף החזרת שיחות ללקוחות . כי גם שאתה מתקשר ללקוח שנטש הרבה פעמים אתה מקבל צליל תפוס או שהלקוח פשוט מסנן אותך.

אז מה הפתרון ?
הפתרון הינו שרות "שיחה חוזרת" מסוג  Back Up Call .
שרות שמגבה את בית העסק ומבטיח שאף שיחת לקוח לא הולכת לאיבוד ללא הסכמתך .
שרות שיודע לנהל אוטומטית את התהליך של אתור נציג שירות פנוי, לאתר את הלקוח שלא קיבל מענה ולחבר ביניהם לשיחת מכירה או שירות .
שרות שיחה חוזרת מבטיח:
מענה מהיר ויעיל ללקוח המתקשר לבית העסק
ייעול ושיפור עבודת נציג השירות ע"י איתור נציג שירות פנוי + איתור הלקוח וחיבור בינם לשיחת מכירה או שירות
יכולת ניהול ומדידת ביצועים להנהלה הכולל דוחות מפורטים הקלטת שיחות ועוד
פרטים נוספים במאמר הבא שרות שיחה חוזרת מסוג Back Up Call

סגור לתגובות.