איך להישאר מעודכן בתעשיית היופי?

הדרך הטובה ביותר להישאר מעודכנת בכל מה שקורה עכשיו הוא דרך הרשתות החברתיות. היום זה לא מה שהיה לפני עשר שנים וכל הנושא של יופי וקוסמטיקה פשוט מתפוצץ ברשתות החברתיות. כמובן שבמקום הראשון זו אינסטגרם, שם אולי הכי קל לעקוב אחרי מה שקורה עכשיו בין אם את עוקבת אחרי חברות מפורסמוות, משפיענים או אתרי חדשות את יכולה לסנן בקלות את התכנים מכיוון שהכל ויזואלי – את רואה מה בא: פיגמנטציה, ניתוחים פלסטיים, מתיחת פנים ללא ניתוח, פיסול אף ואיך בא לך ומחליטה אם זה נכון לך או לא. חוץ מזה שמלא חברות מציעות כל מיני פרסים והגרלו שהם ממש סבבה אם את בקטע של השקות מוצרים, מדריכי יופי וכל מיני כאלה. כמובן שהכי טוב למצוא מישהי כמוך שאת מתחברת אליה וכבר עוקבת אחרי מה שקורה בתעשייה ומזקקת עבורך את הדה בסט של הדה בסט מכל הפוסטים.

ערוץ נוסף הם בלוגים. אם את בקטע של לקרוא אז גם כאן אפשר למצוא ממש אחלה בלוגים שכותבים יפה ומקסים ומדהים על כל מה שקורה עכשיו בתעשיית היופי: אפשר למצוא ביקורות על מוצרים, השוואות בין מוצרים, מה קורה במדינות שונות או מה קורה עם חברות או מוצרים ספציפיים. כמובן שאחרי אינסטוש ואחרי הבלוגים מגיע היוטיוב הגדול עם סרטונים. אז נכון שפעם היינו צריכות לחפש באנגלית כדי לקבל את כל הטוב הזה אבל לא עוד, בשנים האחרונות אפשר למצוא הכל מהכל בעברית ולפעמים עם מידע יותר מועיל וגם עם חוש הומור טוב יותר. מה גם שהרבה פעמים את פשוט גולשת באינסטוש, רואה משהו מגניב ומקליקה על סרטון ומגיעה ליוטיוב. אני אישית הכי אוהבת לעקוב אחרי כאלו שיש להן ניסיון בתעשייה, אז הרבה פעמים את מקבלת קצת מידע של מאחורי הקלעים ואיך זה נראה מהצד של החברה או המוצר או מי שאירגן את תצוגת האופנה וכולי. חוץ משלושת אלו כמובן שיש את פייסבוק, מדורי יופי ואופנה באתרי חדשות ואת המגזינים הישנים שעדיין אפשר למצוא אצל רופאי שיניים או אצל הספר.

סגור לתגובות.