אז מה קורה ללקוחות שלא ענו לשיחת המערכת

אז – מה קורה ללקוחות שלא ענו לשיחת המערכת ?

המערכת מבצעת מספר ניסיונות חיוג ללקוח כדי לחברו לנציג.

מספר הניסיונות הינו פרמטר ניתן להגדיר 3 ניסיונות או 10 או כל מספר מבוקש.

המערכת רותמת את הטכנולוגיה לשיפור ניכר של אחוזי מענה של לקוחות וזאת ע"י שילוב הודעות SMS מדויקות וממוקדות מטרה.

  1. עם קבלת בקשת שירות שיחה חוזרת מהלקוח נשלחת לו הודעת אשרור המודה ללקוח על בחירה בשירות והבטחה כי נציג ישוב אליו בהקדם.
  2. לאחר חיוג ללקוח ללא מענה, המערכת שולחת הודעה עם בנוסח הבא, שלום נציג אייפרקטיקום ניסה להשיגך ללא הצלחה, אנא צפה לשיחה נוספת ממס' טלפון 03-06576576
    • על פי הניסיון, לאחר משלוח הודעת זו בצלצול הבא רוב הלקוחות עונים כי אחרי הכל הם ביקשו את שירות שיחה חוזרת , הם מעוניינים בשיחה .
    • מספר הניסיונות להשגת הלקוח אינו מוגבל טכנית ולמעשה מוגדר לפי שיקולי עלות תועלת עסקי. בד"כ מספר ניסיונות להשגת לקוח נע בין 3 עד ל- 5 .
  3. לקוחות שלא ענו לשיחות עד למס' הניסיונות שהוגדר , יקבלו הודעת SMS שירותית בסגנון של "לקוחות נכבדים נציג אייפרקטיקום ניסה להשיגכם מספר פעמים ללא הצלחה. אם השירות עדיין רלוונטי עבורכם אנא התקשרו שנית לטלפון 03-06576576 . תודה ושלום.

 

 

השירות הבטיח שלא מאבדים אף שיחה, איך ממשים את ההבטחה ?

כפי שמפורט בסעיף הקודם :

מספר הניסיונות להשגת הלקוח אינו מוגבל טכנית ולמעשה מוגדר לפי שיקולי עלות תועלת עסקי. בד"כ מספר ניסיונות להשגת לקוח נע בין 3 עד ל- 5.

 

 

 

סגור לתגובות.